  • 1. Data: 2017-11-02 11:23:57
    Temat: Kto jak Owsiak pozywa, jak Owsiak pozwanym będzie [Pawłowicz v. Owsiak, dwa pozwy cywilne i jeden karny]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://news.google.com/story/df67k52fcxjs6rMwFT0Tl5
    OGcdzkM?hl=pl&ned=pl_pl

    http://m.se.pl/wiadomosci/polityka/pawowicz-zada-od-
    owsiaka-20-000-z-za-seks_1025495.html

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2017-11-02 14:42:43
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > https://news.google.com/story/df67k52fcxjs6rMwFT0Tl5
    OGcdzkM?hl=pl&ned=pl_pl

    > http://m.se.pl/wiadomosci/polityka/pawowicz-zada-od-
    owsiaka-20-000-z-za-seks_1025495.html

    Skorzystała z seksu i stwierdziła że jest do dupy? I teraz żąda odszkodowania?
    :DDDDDDDDDDDDDDDd

  • 3. Data: 2017-11-02 19:23:48
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-02 o 11:23, A. Filip pisze:
    > https://news.google.com/story/df67k52fcxjs6rMwFT0Tl5
    OGcdzkM?hl=pl&ned=pl_pl

    > http://m.se.pl/wiadomosci/polityka/pawowicz-zada-od-
    owsiaka-20-000-z-za-seks_1025495.html

    A czym niby i jakimi konkretnie słowami została znieważona? Które ze
    słów użytych przez Owsiaka można uznać za zniewagę?

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2017-11-02 19:55:56
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:
    OGcdzkM?hl=pl&ned=pl_pl

    owsiaka-20-000-z-za-seks_1025495.html

    > A czym niby i jakimi konkretnie słowami została znieważona? Które ze
    > słów użytych przez Owsiaka można uznać za zniewagę?

    Czytaj źródła u źródła bo ja nie zamierzam "cytować w całości".
    Zapytaj się tych dziennikarzy co "donieśli" jak ci czegoś brakuje.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2017-11-03 19:06:40
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    A. Filip w

    > ja nie zamierzam "cytować w całości".

    Wymiękasz? Przecież cały cytat mógłbyś w temacie zmieścić. Nie raz, nie dwa
    tak robiłeś...

    --
    'Tom N'