    From: "tdew" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POTRZEBUJE PORADY!!!!!!!!!
    Date: Thu, 9 May 2002 09:05:45 +0200

    > A co jeżeli takie wypadki nie zostały określone w umowie??? Czy to znaczy,
    że
    > nie mogę się wczesniej wyprowadzić??
    nie jestem prawnikiem ale kwestie najmu to mam dosc dobrze empirycznie
    poznana...
    IMO nie masz zadnym mozliwosci do wyprowadzenia sie przed uplywem czasu
    trwania umowy terminowej jesli takowa mozliwosc nie byla Ci dana w postaci
    zapisow w umowie badz jakims aneksie do niej. Jedyne co mozesz zrobic to
    sprobowac sie dogadac z wlascicielem mieszkania. Mozecie nawet dopisac aneks
    z prawem ustania najmu z np miesiecznym okresem wypowiedzenia. Wtedy mozecie
    sobie umowe rozwiazac zgodnie oczywiscie z zasadami prawa (z ustawa o
    ochronie.... na czele).

    Pzdr