  • Data: 2002-05-09 06:16:57
    Temat: Re: POTRZEBUJE PORADY!!!!!!!!!
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 May 2002 j...@p...onet.pl wrote:

    >+ Witam,
    >+ zwracam się z ogromną prośbą o pomoc w "wypowiedzeniu najmu" [...]
    [...3lata...]
    >+ moga wypowiedzieć najem w wypadkach określonych w umowie".
    >+ A co jeżeli takie wypadki nie zostały określone w umowie???
    >+ Czy to znaczy, że nie mogę się wczesniej wyprowadzić??

    AFAIK wyprowadzić się możesz, tylko o ile wynajmujący się uprze
    to płacić musisz do końca umowy (bez urazy, ale z twojego postu
    wynika że byłby to areszt domowy !)

    >+ Może jest jakieś wyjście z sytuacji?

    O ile dobrze rozumiałem komentarze w momencie podpisywania
    ustawy - to poza ugodą z wynajmującym - nie bardzo.
    Ustawa jest na swój sposób sprawiedliwa: uniemożliwia
    OBU stronom zerwanie umowy na czas określony !

    >+ Bardzo proszę o jakąś poradę.

    A ugody próbowałaś ?

    Pozdrowienia, Gotfryd