  • Data: 2009-11-11 10:19:01
    Temat: Re: PORD uwaga na ronda
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem pisze:

    > Standardowe skrzyżowanie o dwóch pasach ruchu nie jest skrzyżowaniem o
    > ruchu okrężnym.

    A co to zmienia? Samochody nadal sie poruszaja w jednym kierunku z
    mozliwoscia skretu w prawo

    Więc raz - panują na nim inne reguły, dwa - pasy mają w
    > przybliżeniu proste.

    Jakie inne reguly? Wydaje mi sie, ze reguly sa dokladnie te same. Jesli
    twierdzisz, ze jest inaczej to chetnie te reguly, oczywiscie poparte
    prawem, poznam :)

    > Przecież będąc na wewn. pasie ronda, samochód który masz przepuścić
    > masz mniej więcej za zagłówkiem tylnego siedzenia, często lewego.

    I co z tego? Czyli to upowaznia aby jechac na pale bez upewnienia sie
    czy nie spowodujemy zagrozenia?

    Jacek Kustra