  • Data: 2006-02-05 10:50:02
    Temat: Re: PORADA
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "matts2" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ds47nn$ese$1@81.210.70.254...

    > Interesuje mnie to :
    > poskładali kumpla tak jak widać na zdjęciach, koleś ponad dwa latka
    > chodził z żelastwem w ręku
    > bez roboty. Wiadomo ZUS cosik tam płacił. Czy w takim przypadku mmożna
    > założyć sprawę o
    > odszkodownie od szpitala ??? oraz cczy jesst szannsa na wygranie jej
    > ???? Może jest jakieś inne
    > wyjście???

    I to jest konkretne pytanie! Jeśli chodzi Ci o to, czy to jest błąd w sztuce
    lekarskiej, to niestety nie mogę odpowiedzieć, bo na medycynie się nie znam.
    Warto byłoby to pokazać jakiemuś ortopedzie (najlepiej biegłemu, aby mógł
    wydać odpowiednia opinię) i niech on się wypowie czy ta ręka, biorąc pod
    uwagę to złamanie, wygląda prawidłowo i czy zastosowana metoda leczenia było
    odpowiednia. Jeśli nie to leć do adwokata i zakładajcie sprawę.