    From: "Winiar" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POMOCY!!! Czy pracodawca powinien płacić za dojazdy???
    Date: Mon, 24 Feb 2003 10:38:38 +0100

    Witam,
    Nie znam szczegółów ale w zależności od bezrobocia w gminie zamieszkania
    Powiatowy Urząd Pracy zwraca m.in. koszty dojazdów do pracy w innej gminie
    (nie znam dokładnej odległości ale chyba się mieścisz).
    Zwróć się z tym do PUP ale jeśli mogę zasugerować przedstaw sprawę jakbyś
    nie był jeszcze zatrudniony, by wysądować urzędnika. Urzędy mają limity
    zatrudnień, których nie mogą wykonać powszechna jest praktyka (w W-wie), że
    urzędnicy zgadzają się na dofinansowania osób, które same znalazły pracę w
    zamian za pozwolenie im ujęcia takiej osoby w statystyce - fikcja - niby PUP
    znalazł miejsce pracy. POLSZA!
    Jeszcze jedna sugestia - pracując w Leader-ze nie ustawaj w poszukiwaniach
    czegoś innego - doświadczenia moich znajomych.

    Pozdrawiam
    Winiar