    From: "m...@g...pl" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POLSAT CYFROWY - reklamacja
    Date: Fri, 26 Jun 2009 16:32:21 +0200

    Maciek pisze:
    > Użytkownik <m...@g...pl> napisał
    >
    > Chłopie, otrzeźwiej wreszcie ;) Sam napisałeś, że "W maju dostałem
    > odpowiedz że usłoga została odłączona we wrzesniu i to
    > jest powodem niedziałających kart." Czy coś jeszcze jest niejasne?
    >
    > Maciek.
    Stare karty działały jakos do 31 sierpnia, wlozylem nowe, nie
    zadziałały, zgłosiłem do boku 3 czy 4 razy i na tym sie skonczylo.
    Jeżeli miałem to odłączone za płatności to powinni mi o tym powiedziec,
    przysłać jakieś upomnienie, czy chodzby wyświetlic info na dekoderze (co
    zawsze robili). Tym razem tego nie było.
    Poza tym jesli usługa nie jest dostarczana (odłączona za płatnosci we
    wrzesniu) to czy trzeba normalnie opłacac abonament? W umowie nic o tym
    nie ma.

    W kwietniu po otrzymaniu pisma zadzwoniłem do boku i kobieta
    poinformowałą mnie że faktycznie problem z nie działającym polsatem
    został zgłoszony we wrzesniu i nie wie dlaczego nie jest to rozwiazane.
    Nikt nie wspomniał o płatnosciach i tym razem.