    From: "A" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POLICJA czy wymusza kasę ??
    Date: 23 Mar 2006 18:55:11 +0100

    > Dla mnie to dziwna sprawa i pachnie
    > nieludzkim postepowaniem na kilometr... bo w sumie "na skutek zaniechania"
    > ktos nie wyciagnal od ubezpieczyciela pieniedzy - a to od niego powinien w
    > pierwszej linii... i z tego powodu emeryt zostal doprowadzony do
    > niekorzystnego rozporzadzania swoim mieniem.

    Nie jestem prawnikem ale czy znają oni coś takiego jak "zdrowy rozsądek" ??
    Jest też paragraf o zasadach współżycia społeczego. Sędzia powinien oddalić
    pozew policjo wobec emeryta skoro miał OC. Nie wiem też czy każdy rozumie
    ten skrót OC. Jest to ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej za szkody
    powstałe w związku z prowadzeniem pojazdu. Czy prawnicy wiedzą co to znaczy ?
    Bo mam wrażenie , że nie wiedzą.

    A może zdrowy rozsądek i doświadczenie życiowe podpowiada ,że policjant
    wyłudził chorobowe od policji ?. Ja przeżyłem czołowe zderzenie przy predkości
    pojazdu mojego 40 km/h , sprawcu ok. 30 km/h. Miałem pół auta skasowane ale
    przy zapiętych pasach nic mi sie nie stało. Wg mnie policjant wyłudził
    odszkodowanie a jego koledzy złożyli fałszywe wyjaśnienia. Dane polcji
    mowią, że znaczna ich część przebywa na zwolnieniach. Takim tropem powienien
    pójść sąd.