  • Data: 2006-03-23 21:48:26
    Temat: Re: POLICJA czy wymusza kasę ??
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A <p...@p...onet.pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > Służę pomocą
    >
    > [...]Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu
    > mechanicznego zapewnia ochronę w przypadku szkód wyrządzonych przez
    > niego innym osobom[...]
    >
    > [...]Ubezpieczenie (od) odpowiedzialności cywilnej (OC) -
    > ubezpieczenie chroniące przed skutkami finansowymi wywołanymi
    > nieumyślnym wyrządzeniem szkody osobom trzecim. Ubezpieczenia tego
    > rodzaju chronią ubezpieczonego przed odpowiedzialnością cywilną
    > związaną z wykonywaniem czynności życia prywatnego, zawodowego lub
> [...]

    No i?
    Co to ma wspólnego ze sprawą.
    Mozesz mieć sto ubezpieczen OC, a ja mogę Cie pozwać, jak będziesz dupa i
    nie zawiadomisz ubezpieczyciela o procesie i przegrasz to będzie Twój
    problem. OC nie oznacza, że nie wolno ppozwać osoby która ma OC

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide