  • Data: 2006-03-23 21:23:33
    Temat: Re: POLICJA czy wymusza kasę ??
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a wiesz ,ze ubezpieczenie jest umowa ???
    a wiesz co to jest umowa i jakie skutki wywiera i pomiedzy kim ???

    jezeli ja Ci poowiem ,ze jak komus urwiesz noge to ja za jej leczenie bede
    placil to oznacza to ,ze ofiara nie bedzie mogla dochodzic od Ciebie tylko
    musi ode mnie???

    a slyszales o procedurze cywilnej i instytucji przypozwania???... sprawca
    najacy OC ma mozliwosc uchronic sie przed obowiazkiem naprawienia szkody ale
    niech wykaze troche zainteresowania

    i jeszcze jedno .. ubezpieczenie OC w przeciwienstwie do AC ma polepszac
    sytuacje prawna poszkodowanego a nie sprawcy

    pozdrawiam