    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Date: Tue, 27 Jan 2009 23:56:43 +0100

    On Tue, 27 Jan 2009, Wojtaszek wrote:

    > nie pisalem Wam tutaj o tym, ze moj ojciec jezdzi spokojnie, zadnego mandatu
    > w zyciu nie dostal,

    Wiesz, człowiek bywa omylny.
    To nie jest tak, że zaraz każdy chce przylepić etykietkę "pirat".
    Ale mi po przednim kółku też przejechał gościu który nie załapał
    wcześniej żadnego mandatu - i ja mu wierzę.
    Ale ten jeden raz wykazał się sporym brakiem wyobraźni, aplikując naraz
    trzy zachowania nie dające nawet szans zareagować na jego błąd.

    > nie ma znaczenia, ale ja go znam i wiem z opisu co sie wydarzylo, rodzice
    > chlopaka tez nie mieli zadnych pretensji, wiec jakie mam miec nastawienie?

    Nie no, wątek jest częsciowo w kategorii "dura lex, sed lex".
    Jest cały stos różnych przepisów, które wbrew temu co by się
    wydawało nie uchylają pierwszenstwa - od błędnej sygnalizacji,
    poprzez niestosowanie się do znaków poziomych i pionowych, do
    jazdy nie przeznaczoną dla siebie częścią drogi.
    Czasem dobrze wiedzieć :)

    pozdrowienia, Gotfryd