eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOCZTA-problem przesyłki priorytetowe dostarcza po 4-5dniach › Re: POCZTA-problem przesyłki priorytetowe dostarcza po 4-5dniach
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POCZTA-problem przesyłki priorytetowe dostarcza po 4-5dniach
    Date: Wed, 07 Dec 2005 14:56:50 +0100

    MariolaK napisał(a):
    > Witam
    > Tak jak w temacie.
    > W listopadzie i grudniu wysyłam sporo paczek do klientów za
    > pobraniem-priorytetem bo zależy na czasie.
    > Wysłana paczka priorytetem do godz.16 powinna być u klienta następnego dnia.

    Nie.
    Oni maja tylko swoje wskazniki mowiace ze 90, czy 95% przesylek
    priorytetowych dochodzi nastepnego dnia. Statystyka jest chyba zbiorcza
    z calego roku, a i skontrolowanie tego jest tez niemozliwoscia.

    Generalnie umowa ktora zawierasz z poczta nie precyzuje terminu
    doreczenia, dostajesz jedynie zapewnienie ze beda sie starac, ale nie
    masz zadnej gwarancji wykonania uslugi w takim a takim czasie.

    > Moje ostatnio do klientów dostarczane są czasami po4-5 dniach.

    Bywa i tak.

    > Klienci burzą się i straszą mnie że nie będą odbierać jeżeli tak późno
    > dostaną paczki.

    W sumie to jedynie Twoj problem, nie poczty.

    > Co mam robić? Czy mogę żądać od Poczty jakiegoś odszkodowania za nie
    > wywiązywanie się z umowy, na której tracę finansowo.

    Niby mozesz, ale raczej nie masz podstaw.

    > Bo zawartość każdej
    > paczki jest robiona pod daną firmę i nie będę w stanie nieodebranej
    > zawartości paczki wykorzystać.

    Nie korzystaj z uslug Poczty Polskiej - mozesz wysylac kierowce z kazda
    paczka... przynajmniej teoretycznie.
    Po prostu Poczta Polska nie swiadczy uslugi dostarczenia przesylki w
    podanym terminie (przynajmniej mi nic o takiej nie wiadomo).