  • Data: 2016-10-06 13:56:16
    Temat: Re: PO co komu mój numer dowodu na umowie?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-10-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Ale jest jeszcze srodek.
    > Szkola chce, aby wpisac, a obywatel nie chce.
    > I kto ma racje ?

    Nie ma czegoś takiego jak "racja". Szkole wolno
    o takie dane poprosić, nie ma zakazu przecież.

    > W normalnych warunkach pozostawaloby jeszcze "to obywatel wstaje i
    > wychodzi".
    > A tu sie tak nie da ...

    Jak się nie da? Wszystko się da. Pytanie kto będzie
    miał większe problemy jak taka sytuacja nastąpi.

    No bo dziecko zapewne już chodzi do tej szkoły, tak?
    To w interesie szkoły jest mieć dupokrytkę w postaci
    umowy przecież. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com