  • Data: 2004-03-23 18:31:06
    Temat: Re: PKP - ulga - studia podyplomowe!!!
    Od: "radiks" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c3otgg$elt$1@news.onet.pl...
    > Witam!!!
    > moje pytanie jest bardzo konkretne i krotkie!!! czy student stodiow
    > podyplomowych ma prawo do ulgi na przejazdy PKP??? jezeli to mozliwie
    prosze
    > o wskazanie podstawy prawnej!!!
    > serdeczne dzieki
    > pozdrawiam

    Nie jest to mozliwe. Powód jest prosty - studia podyplomowe sa studiami
    tylko z nazwy. Tak naprawdę są rónoważne kursom i innym dokształcaniom
    zgodnie z odpowiednim rozporządzeniem Ministra Edukacji (już nie pamiętam
    dokładnie).
    Studia podyplomowe nie są studiami w rozumieniu ustawy o szkolnictwie
    wyższym. Nie dostaje się na takich studiach legitymacji studenckiej a
    jedynie atrapę indeksu.
    Krótko mówiąc - zniżki niet

    --
    Ra