  • 81. Data: 2004-03-20 07:04:35
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Bynajmniej, Pan z Renomy postąpił w 100% zgodnie z przepisami.

    Oprócz przepisów jest jeszcze zdrowy rozsądek...
    Szkoda że rzadko stosowany.

    KG

  • 82. Data: 2004-03-20 08:05:52
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "ania" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ale to sa prywatne firmy i jak one chca to moga udostepniac swoje uslugi
    > za darmo komu chca i nikomu nic do tego.

    ale ty trujesz, a nie bierzesz pod uwage ze jet to czesc wynagrodzenia??
    w wiekszosci tych firm a juz w pkp napewno, ludzie zarabiaja smieszne
    pieniadze, i takie znizki na biety czy znizki na inne uslugi, sa poprostu
    dodatkowym ekwiwalentem za wykonywana prace, co za roznica czy dostana to w
    formie kasy, czy w formie znizki

  • 83. Data: 2004-03-20 08:09:32
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "castrol" <c...@w...chello.pl> napisał w wiadomości

    > Bzdury to Ty gadasz, moze musza oplacac skladki, tego akurat nie wiem, ale
    > na ta swoja legitymacje pracownicza moga jezdzic za darmo!! Wyjatkiem jest
    > pociag z miejscami rezerwowanymi, wtedy musza wykupic tylko miejscowke,
    ale
    > nie ma tu wogole mowy o jakimkolwiek bilecie

    czlowieku wez mnie i nie rozsmieszaj :) bo nie masz zielonego pojecia o czym
    mowisz

    skladka za legitymacje to jest kilkadziesiat zlotych, nie pamietam dokladnie
    czy 40 czy 50 gdzies w tych okolicach, za kazda legitymacje, dla siebie i
    dla kazdego czlonka najbliszszej rodziny, i kazdy z nich podczas przejazdu
    musi kupic bilet, pracownik ze znizka 99% malzonek i dzieci ze znizka 80%, i
    dobrze by bylo gdybys najpierw sie dowiedzial o czym piszesz a potem pisal

  • 84. Data: 2004-03-20 08:16:11
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    > Ani chybi tak własnie bylo.

    a ja nie mam takiej pewnosci

    > Błędne.

    a moze ty blednie zakladasz ze tak nie bylo

    > Tworzę własną historię bo to co stoi napisane to brednie.

    to co piszesz to tez brednie i po wala tu piszesz skoro wiesz lepiej co sie
    zdazylo, masz swoj swiat to nie znaczy ze wszyscy w nim zyja

    > Zwyczajnie - dowodem jest protokół (nie spisany przecież na gębę). A nawet
    > jakby juz doszło do rozprawy to wystarczy zeznanie konduktora ze wlasnie
    > tego osobnika spisał.

    a ja mam swiadka ze mnie tam nie bylo i komu sad uwierzy :)
    i ten swoj protokol mozesz w buty wsadzic

  • 85. Data: 2004-03-20 08:24:37
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Bzdury to Ty gadasz, moze musza oplacac skladki, tego akurat nie wiem, ale
    > na ta swoja legitymacje pracownicza moga jezdzic za darmo!!

    Dowiedz się najpierw u jakiegos kolejarza a potem wypisuj takie farmazony

    pdr
    Olo

  • 86. Data: 2004-03-20 08:25:39
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Wystarczy ich olac, oni nawet listu ponaglajacego nie wysylaja bo na to
    ich
    > nie stac

    Któryś raz z rzędu w tym wątku osmieszasz się swoja ignorancją i niewiedzą -
    moze daj se juz siana....

    pdr
    Olo

  • 87. Data: 2004-03-20 08:27:21
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Ze rodzina to bardzo mozliwe ale ze sam pracownik?? Sam wielokrotnie bylem
    > swidkiem (na pewno nie pozniej niz rok temu - zeby nikt sie nie czepial
    > :) )jak pracownikm kolei kupowal tylko miejsowke na dany pociag pokazujac
    > przy tym swoja legitymacje pracownicza!!

    A jestes pewien ze wraz przy tej legitymacji nie spoczywał miesięczny bilet
    sieciowy? Az tak dokladnie widzisz wszystko przez ramię?

    Poza tym obecne idiotyczne przepisy wprowadzono bodajże od 2003 roku.

    > I placil za sama miejscowke a nie za miejscowke + 1% ceny biletu

    No widzisz - cos tam jednak rozumiesz.....

    pdr
    Olo

  • 88. Data: 2004-03-20 08:29:54
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Poza tym rzadko kiedy spotkykalem sie z ta nalepka o ktorej wspominasz,

    Dokladnie w kazdym jednym pociagu i na stacjach.

    > Na calym swiecie obowiazuje opisany przeze mnie ssytem ale tylko w
    polskich
    > pociagach nalezy biegac i szukac "Pana i wladcy"

    W całym cywilizowanym swiece obowiazkiem pasazera jest zadbanie o to by
    posiadac wazny bilet na przejazd. A co jak kupuje bilet w przedsprzedazy?
    (znakomita wiekszosc przejazdow) Kasjerka PKP ma zawitac do mojego domu?

    Na pewno nie o pospiesznych.

    pdr
    Olo

  • 89. Data: 2004-03-20 08:31:43
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Niech zgadne, watek dotyczy pociagow czy autobusow??

    Wątek dotyczy transportu zbiorowego - nieistotne w jakiej trakcji jest
    prowadzony, gdyz wszystko funkcjonuje na podstawie jednych i tych samych
    przepisów.

    > Probuje?? Widze konduktora i zglaszam mu ze nie mam biletu i takowy chce
    > nabyc poniewaz nie zdazylem tego uczynic na peronie.

    Ty nie masz widziec konduktora, tylko masz się do niego udac.

    > Czy wg Ciebie jest to proba przejechania na gape??

    Zalezy w którym momencie go "widzisz". Jesli bezposrednio po wejsciu do
    pociągu to nie.

    pdr
    Olo

  • 90. Data: 2004-03-20 08:33:04
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Czemu wszystkich nazywasz dzieciakami?

    Heh na tej grupie jest paruset subskrybentów - daleeeece nie wszystkich ;-)

    pdr
    Olo