  • 31. Data: 2004-03-19 14:24:07
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: "ania" <a...@p...onet.pl>

    > teraz to ty bredzisz, kolejaze nie jezdza za darmo, placa roczne skladki za
    > legitymacje kolejowa ktora upowaznia ich do duzych znizek, ale za kazdym
    > razem musza kupic bilet, miesieczny lub jednorazowy

    no niesamowite, a co mnie obchodza ich skladki? pkp to, jak sama nazwa
    wskazuje, firma panstwowa wiec kazdego powinny obowiazywac takie same
    zasady. oni chca duzych znizek, duzych pensji i duzo podwyzek. ciekawe
    kto ma za to wszystko placic?

  • 32. Data: 2004-03-19 14:32:46
    Od: "ania" <a...@p...onet.pl>

    > Tego by wymagała jeśli już nie uczciwość [znasz takie słowo?] to zwykła
    > przyzwoitość. trzeba umieć ponosić konsekwencje swoich czynów.
    > nie. ktos taki bedzie

    nie po to sie jedzie na gape aby pozniej placic jeszcze wiecej. jesli ktos
    jedzie bez biletu to zaklada w ogole za przejazd nie placic. co za tok
    rozumowania? psychologia sie klania. a uczciwosc to pojecie wzgledne,
    zwlaszcza w tym kraju.

    > Rozumiem, że rezerwujesz to dla siebie?

    nic nie rozumiesz.

    > Kara powinna być nieunikniona. Jeśłi PKP sie nie upomni o swoje to po roku
    > się przedawnia. I tyle.

    pewnie, ze powinna byc nieunikniona ale niech on nie pisze, ze z pkp nie mozna
    wygrac bo mozna i to nie jest takie trudne. a dla ciebie widac trudne jest
    zrozumienie to, o czym ja pisze.

    > finansowe,
    >
    > Z moich też. Ale ja, rozumiem że w przeciwienstwie do Ciebie, wykupuję
    > bilet. Rolnictwo też jest dotowane. Kradniesz bułki w sklepie żeby wyrównać
    > niesprawiedliwości społeczne?

    ale rolnicy nie dostaja bulek za darmo wiec nie mam do nich zalu.

    > ROTFL.

    mozesz sie smiac. jak nie rozumiesz to zawsze mozesz sie zasmiac.
    lepper tez jak nie wie co powiedziec to sie smieje.

    > I bardzo dobrze, że tak jest. Tobie Twoja praca nie przynosi satysfakcji?

    na szczescie ja mam prace tworcza i stykam sie z ludzmi w ciekawych
    okolicznosciach i nie odczuwam satysfakcji kiedy komus sie cos nie uda...

    > A w którym miejscu Olo powiedział nieprawdę?

    to juz wiele razy bylo napisane przez innych wiec ja nie widze powodu, aby
    to teraz przytaczac albo powtarzac.

  • 33. Data: 2004-03-19 14:33:08
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > no niesamowite, a co mnie obchodza ich skladki? pkp to, jak sama nazwa
    > wskazuje, firma panstwowa [...]
    > ciekawe kto ma za to wszystko placic?

    Jak nie chcesz - możesz jeździć autem, latać helikopterem albo własną
    awionetką. Zależnie na co Ciebie stać. Nikt Ciebie nie zmusza, aby jeździć
    PKP. Skoro chcesz - podporządkuj się. Wolny kraj - wolny wybór. Kup sobie
    samolot. Ja mam 2 auta, 3 rowery i jak wchodze do kolejki czy tramwaju -
    kupuję i kasuję bilet. Tak jak do auta trzeba nalać tak też trzeba kupić
    bilet aby jechało. Jeżeli tego nie rozumiesz - trudno (chyba że jesteś
    trollem).

    Tom

  • 34. Data: 2004-03-19 14:37:52
    Od: "ania" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > kupuję i kasuję bilet. Tak jak do auta trzeba nalać tak też trzeba kupić
    > bilet aby jechało. Jeżeli tego nie rozumiesz - trudno (chyba że jesteś

    jak nie zmusza jak zmusza? nie mam obowiazku podporzadkowac sie wszystkiemu
    skoro wszystko tez nie jest podporzadkowane. kolejarz tez powinien placic.
    niby z jakiej racji on nie ma sie podporzadkowac tak jak inni? pracownik
    elektrowni nie dostaje pradu za darmo. to ty nie rozumiesz najwyrazniej.

    niby wolny a jednak nie taki wolny kraj.

  • 35. Data: 2004-03-19 14:48:14
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    W artykule <c3f09l$329$1@news.onet.pl> TJ napisa?(a):

    > Jak nie chcesz - mo?esz je 1/4 dziae autem, lataae helikopterem albo w?asn?
    > awionetk?. Zale?nie na co Ciebie staae. Nikt Ciebie nie zmusza, aby je 1/4 dziae
    > PKP.

    No tak, tylko ze wszyscy dokladamy do PKP z budzetu. Prywatnej firmie
    placa klienci, a kiedy nie placa - firma upada. Panstwowa podtrzymujesz
    Ty i ja.

  • 36. Data: 2004-03-19 15:23:59
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Uzytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisal w wiadomosci

    > Panstwowa podtrzymujesz

    i w ramach tego podtrzymywania nie nalezy placic za bilety?:))

    HaNkA

  • 37. Data: 2004-03-19 15:29:47
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jedzie bez biletu to zaklada w ogole za przejazd nie placic. co za tok
    > rozumowania?

    Złodziejski?:-)

    >a uczciwosc to pojecie wzgledne,
    > zwlaszcza w tym kraju.

    Własnie widzę

    > a dla ciebie widac trudne jest
    > zrozumienie to, o czym ja pisze.

    Bo gdybyś pisała z sensem i merytorycznie to pewnie byloby to łatwiejsze.
    Stosowanie dużych liter też mogłoby pomóc w większej przejrzystości Twego
    tekstu.

    > ale rolnicy nie dostaja bulek za darmo wiec nie mam do nich zalu.

    Ale dostają zamiast tego dotacje finansowe. A do górników o deputaty węglowe
    masz żal?:-)

    > mozesz sie smiac. jak nie rozumiesz

    Śmieję się gdy coś mnie rozśmiesza. Ty się śmiejesz jak nie rozumiesz? Hmm

    > nie odczuwam satysfakcji kiedy komus sie cos nie uda...

    Ale mylisz pojęcia kotku. Ola praca polega na tym że wyłapuje ludzi, którym
    w Twoim rozumieniu się coś nie udało. I dobrze, że sprawia mu to
    satysfakcję:-)

    HaNkA

  • 38. Data: 2004-03-19 15:31:11
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:c3emgs$eju$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Żenujące jest, że ktoś jechał na gapę. Tu się zgodzę.

    Tylko ze nie na tym polega problem.
    Problem polega na tym, czy konduktorzy zachowali sie
    zgodnie z prawem.
    Czy to naprawde taki problem by konduktorzy przestrezgali
    prawa podczas wypisywania mandatu?

    Co zrobisz, jesli jutro zlapie Cie kanar i zasoli
    np. po 6 miesiacach mandat z kosmiczna suma i odestkami,
    bez mozliwosci odwolania? Czy to jest ok?

    WOJSAL

  • 39. Data: 2004-03-19 15:33:55
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał:
    > No tak, tylko ze wszyscy dokladamy do PKP z budzetu. Prywatnej firmie
    > placa klienci, a kiedy nie placa - firma upada. Panstwowa podtrzymujesz
    > Ty i ja.

    I co, uważasz, że gdyby PKP się nazywało Polskie Koleje Prywatne,
    to nie trzeba by ich było dotować? Naprawdę uważasz, że zyski
    z przewozów pasażerskich i towarowych pokryłyby koszty utrzymania
    pracowników, taboru kolejowego, budynków, torów, sieci trakcyjnej
    i reszty?
    A gdyby tych kolei nie było, to co? Wszystko by się woziło
    samochodami? Powodzenia.

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 40. Data: 2004-03-19 15:35:57
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:c3elsp$45l$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Pod warunkiem, że Ty się pofatygujesz do konduktora i go o tym
    poinformujesz
    > a nie będziesz liczył, że się Ci upiecze bo może konduktor nie
    nadejdzie:-)

    Wtedy nie ma kary, lecz oplata za wy[isanie biletu ewentualnie.
    Oczywiscie groszowa w porownaniu do mandatu.

    WOJSAL