  • 121. Data: 2004-03-20 20:50:43
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    W artykule <c3i92b$rob$1@nemesis.news.tpi.pl> Olo Kwasniak napisa?(a):
    > ?eb

    > Hehe no có? - moi prze?o?eni maja widac odmienne zdanie.

    Mysle, ze po podeslaniu im tego postu moga je zweryfikowac. Kiedys sam
    sie przyznales gdzie pracujesz, wiec nie dziw sie, kiedy w koncu
    znajdzie sie ktos zyczliwy, kto nie bedzie mogl juz zniesc Twojego
    chamstwa, jakie tu prezentujesz.

  • 122. Data: 2004-03-20 21:04:53
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > sie przyznales gdzie pracujesz, wiec nie dziw sie, kiedy w koncu
    > znajdzie sie ktos zyczliwy, kto nie bedzie mogl juz zniesc Twojego

    Hehehe mysle, synku, ze 2/3 pracownikow KZK GOP czytuje grupy dyskusyjne,w
    tym takze i ta :-)
    Ale jak sprawi Ci to przyjemnosc to podsylaj - nie widze przeciwskazan (co
    to ferie w szkolach?)

    pdr
    Olo

  • 123. Data: 2004-03-20 21:05:08
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Mysle, ze potrzebna jest nowelizacja ustawy "Prawo przewozowe",
    > wprowadzajaca obowiazkowe badania psychiatryczne dla kontrolerow.
    > Wyeliminowaloby sie takich Olow.

    Hehehehe grzej sie lebek...

    pdr
    Olo

  • 124. Data: 2004-03-20 21:16:38
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> napisał:
    > Owszem mozna, ale w ramach jednego przewoznika.

    Oj, nie byłbym tego taki pewien. Pamiętaj, że póki co,
    to zdaje się i Przewozy Regionalne i InterCity należą
    do jednej Grupy PKP.
    Tak więc o ile wiem, to nadal swobodnie można zrobić
    dopłatę z pospiesznego do ekspresu (na przykład).

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 125. Data: 2004-03-20 21:30:27
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Oj, nie byłbym tego taki pewien. Pamiętaj, że póki co,
    > to zdaje się i Przewozy Regionalne i InterCity należą
    > do jednej Grupy PKP.

    To ze nalezą do jednej grupy nie zmienia postaci rzeczy ze są to dwa
    suwerenne podmioty gospodarcze. Z resztą zdawałem egzamin z tego zakresu
    więc mam pewne wiadomosci :-)

    pdr
    Olo

  • 126. Data: 2004-03-20 21:59:22
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl>

    > No i wlasnie po takiej gatce widzę, ze piszesz co Ci slina na jezyk
    > przyniesie bez zadnego odbicia w rzeczywstosci....."podstaw jest wiele..."

    Mam odbicie w rzeczywistosci, wszystko co pisze w tym watku opisuje z
    wlasnego doswiadczenia jak i z samym PKP jak i z innymi przewoznikami
    .
    Wiem ze nie jest to powod do dumy ale kilka lat temu udalo mi sie uniknac
    min zaplacenia dwoch mandatow na rzecz PKP

    Dodam ze wszystko dzialo sie pare lat temu, i smiem twierdzic ze w tej
    kwesti niewiele sie zmienilo

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 127. Data: 2004-03-20 22:04:32
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl>

    > Któryś raz z rzędu w tym wątku osmieszasz się swoja ignorancją i
    niewiedzą -
    > moze daj se juz siana....

    Wszystko o czym pisze jest doswiadczone na wlasnej skorze, w przeciwnym
    razie bym sie tak nie wyglupial

    I caly czas twierdze ze chodzi mi o PKP, bo z innymi przewodnikami nie jest
    juz/nie bylo tak latwo

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 128. Data: 2004-03-20 22:06:32
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl>

    > Dokladnie w kazdym jednym pociagu i na stacjach.

    Jestes pewny ze w kazdym?? jezdzac pociagami rzadko kiedy spotykalem sie z
    takimi naklejkami, czasami byly przy ubikacjach, ale jak pisalem
    sporadycznie mozna bylo je tam zobaczyc

    > W całym cywilizowanym swiece obowiazkiem pasazera jest zadbanie o to by
    > posiadac wazny bilet na przejazd. A co jak kupuje bilet w przedsprzedazy?
    > (znakomita wiekszosc przejazdow) Kasjerka PKP ma zawitac do mojego domu?

    Ale w kazdym cywilizowanym kraju moze sie zdarzyc sytuacja ze biletu nie
    zdarzymy kupic a z pociagu skorzystac musimy.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 129. Data: 2004-03-20 22:09:38
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl>

    > Wyobraź sobie ze wiem lepiej od Ciebie jak to wygląda w praktyce.

    Moze wiesz jak to wyglada w komunikacji w ktorej ty jestes konduktorem, ale
    czy rowniez jestes konduktorem PKP, bo zdaje sie ze chyba nie

    Zapewniam Cie ze kilka lat temu bez problemu mozna bylo uporac sie z
    mandatem wystawionym za jazde bez biletu, mozna bylo sprawe po prostu
    zbagatelizowac i PKP dawalo za wygrana.

    Dzis faktycznie moze byc juz inaczej, tego nie wiem, bo obecnie rzadko
    korzystam z komunikacji zbiorowej, a jesli juz korzystam to kupuje bilet

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 130. Data: 2004-03-20 22:13:39
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl>

    > Rewizorzy nie są w pełnym tego słowa znaczeniu kontrolą "zewnętrzną" gdyż

    > przeciez pracownikami PKP. Natomiast w kontrole w pociągach PKP PR
    sprawują
    > również cywilni kontrolerzy trzech zewnętrznych podmiotów.

    No i czesto zdarza sie sytuacja taka (opisze sytuacje spotykane w SKM w
    Gdansku)

    Wsiadasz do kolejki nie majac biletu, w zwiazku z informacja naklejona
    wewnatrz wagonu (w SKM faktycznie taka informacja sie znajduje) udajesz sie
    do kierownika (czyli idziesz na poczatek skladu) pociagu w celu zakupienia
    biletu.

    Po drodze spotykasz kontrolerow z firmy zewnetrznej RENOMA i nie ma zmiluj
    sie, dostajesz mandat za jazde bez biletu i guzik ich obchodzi ze wlasnie
    sie po niego udajesz

    Czy takie zachowanie uwazasz za normalne?? Bo wedlug mnie jest to jawne
    oszustwo i naduzycie pracownikow RENOMY

    I w takich sytuacjach tez nalezy sie odwolywac i zazwyczaj udaje sie
    anulowac kare

    Pozdrawiam
    Jacek