  • Data: 2004-03-20 20:01:58
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak wrote:

    > Zasadniczym dowodem winy gapowicza jest protokól + ew. zeznania
    > kontrolujących.

    Zeznania kontra zeznana - a kontroler osobą zaufania publicznego raczej
    nie jest. Chyba, że da się znaleźć 'dziurę' w czyichś zeznaniach.

    [ciach]

    > Jakbys troszkę popracował w tym zawodzie to moze tez mialbys takie
    > podejscie. Generalnie staram się byc frontem do pasazera, ale niektore
    > cwaniaczki tak mi podnoszą cisnienie ze bez wahania rozwaliłbym takiemu łeb
    > gdyby tylko przepisy mi na to pozwoliły.

    Tym samym udowodniłeś, że się kompletnie nie nadajesz do tego zawodu,
    ani do żadnego inengo stanowiska, w którym miałbyś choć trochę stresowe
    sytuacje i choćby minimum iluzji złudzenia pozoru władzy.

    > Poza tym chyba lepiej, ze wylewam swoją niechęć do gapowiczów na forach
    > internetowych, niż gdybym miał to robic w trakcie pracy kopiąc ich, klnąc i
    > popychając...

    Zasadniczo owszem, ale niewiele.