    From: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Date: Sat, 20 Mar 2004 20:42:27 +0100

    > Pamiętaj, że w tym kraju nadal trzeba udowodnić winę, a nie niewinność.

    Zasadniczym dowodem winy gapowicza jest protokól + ew. zeznania
    kontrolujących.

    > Oczywiście tobie może się to nie podobać i pewnie wolałbyś żyć sobie w
    > III Rzeszy (a ile satysfacji sprawiło by ci zastrzelenie gapowicza), ale
    > prawo jest prawo.
    >
    > W niektórych kwestiach czasem masz rację, ale twoje podejście w stylu
    > małego faszysty do całej tej sprawy jest ociupinkę wkurzające.

    Jakbys troszkę popracował w tym zawodzie to moze tez mialbys takie
    podejscie. Generalnie staram się byc frontem do pasazera, ale niektore
    cwaniaczki tak mi podnoszą cisnienie ze bez wahania rozwaliłbym takiemu łeb
    gdyby tylko przepisy mi na to pozwoliły.
    Poza tym chyba lepiej, ze wylewam swoją niechęć do gapowiczów na forach
    internetowych, niż gdybym miał to robic w trakcie pracy kopiąc ich, klnąc i
    popychając...

    pdr
    Olo