  • Data: 2004-03-20 09:37:24
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: "NoMad" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> wrote in message
    news:c3h0fr$pr3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > 5,8 lub 2,8
    >
    > No i co z tego? A konduktorz zgodnie zaraportowaliby ze jechales juz
    ktoras
    > stacje z rzedu i w ogole nie fatygowales sie w kierunku czola
    skladu...No i
    > jak myslisz komu uwierza? Mamy mnostwo podobnych odwołan...

    No i to z tego, ze masz wtedy oswiadczenie kanarow przeciwko
    oswiadczeniu podroznych, krorzy klientem sa i maja swoje prawa , a nawet
    (w niektorych instytucjach) ich slowo wazniejsze jest niz slowo
    pracownika firmy. Bo w normalnych okolicznosciach to oni utrzumuja
    kanara, ten przypadek jest troche inny - wszyscy go utrzymujemy.

    > Heh moze i chamskim, niemniej wzbudziłoby to jedynie potężne salwy
    smiechu
    > czytających.

    A jakby taka sytuacja miala faktycznie mniejsce ?
    Zwykle ludzie nie odwoluja sie od codziennych zdarzen, tylko tych
    niecodziennych.
    Przy okazji - w firmie o nazwie PKP wcale by mnie to nie zdziwilo.

    Pozdrawiam,
    NoMad

    P.S. Od jakiegos czasu jezdze na gape. Nie chce miec Cie na utrzymaniu
    :)