  • Data: 2004-03-20 08:29:54
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza tym rzadko kiedy spotkykalem sie z ta nalepka o ktorej wspominasz,

    Dokladnie w kazdym jednym pociagu i na stacjach.

    > Na calym swiecie obowiazuje opisany przeze mnie ssytem ale tylko w
    polskich
    > pociagach nalezy biegac i szukac "Pana i wladcy"

    W całym cywilizowanym swiece obowiazkiem pasazera jest zadbanie o to by
    posiadac wazny bilet na przejazd. A co jak kupuje bilet w przedsprzedazy?
    (znakomita wiekszosc przejazdow) Kasjerka PKP ma zawitac do mojego domu?

    Na pewno nie o pospiesznych.

    pdr
    Olo