    From: "WOJSAL" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Date: Fri, 19 Mar 2004 08:33:04 +0100

    Użytkownik "Piotr Adaszyński" <a...@x...nospamwp.pl> napisał w
    wiadomości news:c3cso6$ev9$1@atlantis.news.tpi.pl...
    Po otwarciu koperty zobaczyłem piękny rachuneczek na 124,64 zł. W
    > czym :
    > 122,07 zł - opłata dodatkowa za przejazd na trasie Rawicz - Leszno
    > 1,25 zł - odsetki ustawowe naliczane od dnia: 2004-02-14 !!!!!
    > 1,32 zł - koszty wezwania
    >
    > I w tym miejscu zwracam się do was z pytaniami:
    > Czy wszystko przebiegło zgodnie z prawem ? Czy PKP miało prawo wystawić w
    > ten sposób mandat ? Czy mają prawo naliczać odsetki od czasu przejazdu,
    gdy
    > poinformowali mnie o karze nałożonej na mnie miesiąc później (wysyłając
    > wezwanie do zapłaty). Czy mam walczyć z nimi, czy raczej odpuścić i
> [...]

    Walcz. Kanary naruszyly tu z pewnoscia procedury.
    Nie maja zadnego dowodu, ze jechaliscie na gape.
    Zapytajcie sie ich tylko skad mieli wasze dane osobowe.
    Bo nie maja zadnego dowodu na to ze im daliscie wasze dane
    osobowe.
    Wyglada to raczej na jakis napad na was i wyludzenie
    danych osobowych.

    A to ze jechaliscie na gape - to Wasza wina, ale
    to juz inny temat. Na pewno Wasza wina (brak biletu)
    nie upowaznia kanarow do lamania procedur, prawa.

    WOJSAL