  • Data: 2005-09-06 07:21:14
    Temat: Re: PKP- Mandat za przekroczenie wieku studenta
    Od: SzerszeN <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD napisał(a):

    > Odpowiada. Co to ma do rzeczy? Uwazasz, ze przed kupnem biletu masz byc
    > wypytywany o wiek, stopien niepelnosprawnosci, czy inwalidztwo wojenne?
    > Upewnienie sie o tym, czy Ci ulga przysluguje to jest Twoj obowiazek!

    ano to ma do rzeczy ze takie informacje powinny byc udzielane przez
    pracownika albo umieszczone w bezposrednim sasiedztwie kasy biletowej, a
    ich tam nie ma

    ja kiedys poprosilem w kasie o bilet powrotny, wracalem nastepnego dnia
    rano i dostalem kare za jazde bez biletu, a to dlatego ze w kasie
    powinienem poprosic o bilet weekendowy bo powrotny wazny jest tylko do
    godziny 23.59 dnia zakupu, kasjerce nie przyszlo do pustego lba aby mnie
    o tym poinformowac mimo iz bilet kupowalem w okolicach godziny 22 a ceny
    biletow byl zblizone jesli nie identyczne

    odrobina dobrej woli drugiej strony tez jest wymagana