    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Date: Tue, 8 Apr 2014 18:00:40 +0000 (UTC)
    <Pine.WNT.4.64.1404070935220.3232@quad>
    <s...@p...org>
    <Pine.WNT.4.64.1404080958280.3288@quad>
    <s...@p...org> <li14ap$5eo$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik Rafał "SP" Gil u...@m...pl ...

    > Nie będę rozszerzał dlaczego uważam, że procedura jest debilna.
    > Dodam, że w tym konkretnym przypadku dzwoniono autoryzować
    > przelew nr 3. Po pół godzinie go anulowałem widząc, że nie
    > poszedł i puściłem 3 mniejsze przelewy, które zeszły.
    >
    > Mimo tego, że anulowałem "przyczynę debilnego wydzwaniania do
    > mnie" - nie zrażało to pracowników postępujących wg debilnej
    > procedury. Do późnego wieczora wydzwaniali do mnie nie chcąc
    > podać skąd dzwonią i po co ... by autoryzować przelew, który
    > został dawno anulowany.

    A w regulaminie mają coś o tym potwierdzeniu?
    Może tam należy szukać kwot o ktore pytasz?
    Jeżeli w regulaminie nic na ten temat nie ma, to moze należało ten przelew
    Zostawic i poczekac jak go wstrzymają?

    wiem, wiem, to troche wedle zasady "na złośc rodzicom odmroże sobie uszy"
    ale mierzi mnie chamstwo polegające na tym, ze wszlkiej maści urzednicy czy
    bankowcy nie rozumieją ze przez telefon nalezy się przedstawiać...