    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Date: Tue, 08 Apr 2014 19:58:08 +0200
    <s...@p...org> <lhp53k$4ib$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <Pine.WNT.4.64.1404070943360.3232@quad>
    <s...@p...org> <li140d$4s5$2@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <li1aeh$q9u$2@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>

    >Za procedurami banku stoją mniej
    > lub bardziej względy prawne. Za Twoimi wyłącznie uznaniowość.

    I na tym możemy poprzestać. Za procedurami stoją LUDZIE, którzy
    je piszą. Nie zrozumiesz. Już nawet nie będę cie pytał jakie
    przepisy stoją za procedurami opisującymi komunikację banku ze
    światem zewnętrznym, wymuszającą na durniach wstawianie
    kilkunastu linijek w PL i EN o tym, że jeśli nie jestem
    adresatem, to żebym nie czytał.

    > Rozwiązaniem problemu było zaczęcie rozmowy od "tak" (po Twojej
    > stronie). Nie miałbyś ani problemów z autoryzacją, ani z informacją
    > o tym w jakim celu dana osoba dzwoni.

    Jesteś w mylnym błędzie. Jeśli ktoś do mnie dzwoni i ma do mnie
    interes to wie czy się do mnie dodzwonił. No chyba, że numer
    wybiera po pijaku. Jeśli dzwoni i pyta "przepraszam gdzie ja się
    dodzwoniłem" - to sorry. Procedurę wymyślił debil.

    > Akurat wiem, bo niedawno też
    > podobną weryfikację przechodziłem.

    Wow.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90