  • 1. Data: 2003-02-24 14:13:14
    Temat: PITY
    Od: "Remek" <c...@t...cos>

    Witam nie wiem czy pisze w odpowiedniej grupie?
    Jesli nie to przepraszam.
    Gdzie w pitach 37 (zalacznik)nalezy odliczyc Fundusz Remontowy ??
    A moze juz sie nie odlicza?

    s Skad nazwa PITY ???

    --
    Remek www.remig.cad.pl
    Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

  • 2. Data: 2003-02-24 14:31:29
    Temat: Re: PITY
    Od: "Remek" <c...@t...cos>

    Ups .
    Teraz sie dopatrzylem ze dano mi PIT 0 zamiast PIT D
    Wszystko jasne .Hej

  • 3. Data: 2003-02-24 15:09:38
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl>

    Użytkownik "Remek" <c...@t...cos> napisał w wiadomości
    > s Skad nazwa PITY ???

    PIT - Personal Income Tax

    pzdr
    Kasia

  • 4. Data: 2003-02-24 21:52:06
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Remek" <c...@t...cos> napisał w wiadomości
    >
    > PIT - Personal Income Tax

    Oraz jego kuzyn Corporate Income Tax :-). Jak i dlaczego ktos w MF wpadl na
    ten wspanialy pomysl, aby uzyc anglojezycznych akronimów, to tylko on chyba
    wie. Po polsku byloby wcale niezle : POF i POP ( szczególnie ten drugi jest
    nosny marketingowo :-))

    Depi.

  • 5. Data: 2003-02-25 06:37:01
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 24-02-2003 22:52, Użytkownik Marcin Olender napisał:

> [...]
    > tylko on chyba wie. Po polsku byloby wcale niezle : POF i POP (
    > szczególnie ten drugi jest nosny marketingowo :-))

    Mamy jeszcze Value Added Tax, ale juz Podatek od Czynności
    Cywilnowprawnych i Numer Identyfikacji Podatkowej.

    Po prostu VAT i PIT mu ładnie brzmiały (siedzimy na vacie, grzebimy w
    picie :-) ) Tak światowo!

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-02-25 09:34:48
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message

    > Mamy jeszcze Value Added Tax, ale juz Podatek od Czynności
    > Cywilnowprawnych i Numer Identyfikacji Podatkowej.

    Jasne, ale VAT jest powszechnie znany i używany na świecie do o znaczenia
    tego typu podatku pośredniego. A PIT i CIT? Czysta inwencja polska.

    > Po prostu VAT i PIT mu ładnie brzmiały (siedzimy na vacie, grzebimy w
    > picie :-) ) Tak światowo!

    A co POP źle brzmi? Robimy POPa ( podatnicy jak muzycy! hej! ho! zrobic POFa
    by sie szło!)!

    Polacy nie gęsi! ;-DDD

    Depi.

  • 7. Data: 2003-02-25 09:35:11