    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.polityka
    Subject: Re: PISuar proponuje: konfiskata majatkow
    Date: Tue, 3 Jan 2006 19:03:35 +0100

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dpe4dc$m8q$1@inews.gazeta.pl...

    > Moze swiadczyc zarowno o kradziezy pieniedzy jak i okradzeniu Panstwa z
    > naleznego podatku, przy czym jezlei o to drugie chodzi
    > pozbawienie majatku w czesci wyzszej niz nalezny podatek bedzie
    > zlodziejstwem i skurw. .. m

    Ja bałbym się tego pierwszego-pieniądza bez pokrycia. Brak podatku o ile nie
    wynika z przecwaniaczenia spadnie najprawdopodobniej na lukę prawną i być
    może tego, który ją spowodował. Jeżeli podatek był należny, a nie zapłacono
    celowo to kara nie może polegać tylko na jego zapłacie, bo to był obowiązek.

    > no wiec masz konretny przyklad i powiedz co robisz w takiej sytuacji.
    Bierz
    > pod uwage ze ludzie patrza na rece a niedlugo kapania wybrocza.
    > Moze niech Arek wiecej danych napisze (jak moze) .

    Teraz to trzeba tylko usiąść i czekać na bieg wydarzeń. Kiedyś Lepper
    powiedział w sejmie: bójcie się, a Balcerowicz musi zostać. Nadszedł właśnie
    ten czas "bójcie się". Dlatego w mediach była taka wściekła nagonka na LPR,
    SO i na końcu na PiS. Każdy powinien wiedzieć, że kiedyś lewa kasa może
    wyjść bokiem. Nie warto żałować się tych którzy przekręcali kasę, bo bardzo
    często ta kasa była nasza. Myślę, że czas zakończyć ten temat. Uczciwi spią
    spokojnie.

    neelix