    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PILNE ZAPYTANIE O ZWOLNIENIU NA KARMIENIU PIERSIĄ
    Date: Mon, 16 Sep 2002 12:30:24 +0200

    Użytkownik "Julita Witczak" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    >Mam pytanko : jak długo
    > według
    pytania

    Zapytaj na pl.soc.dzieci - swego czasu widzialam tam post kobiety, ktora
    mówila ze kolezanki z pracy sarkaja na jej zwolnienia z powodu karmienia bo
    uwazaja ze skoro dziecko ma 2 lata i 7 miesiecy to moglaby juz przestac
    karmic piersia. Z tego mniemam ze masz jeszcze kupe czasu przed soba
    aczkolwiek takie dlugie karmienie piersia IMO to juz patologia:-)))

    HaNkA