    From: Zenon <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [PILNE]Blad w sztuce lakarskiej
    Date: Mon, 19 Apr 2004 12:03:17 +0200

    On Sun, 18 Apr 2004 21:34:39 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Uzytkownik "Zenon" <g...@g...pl> napisal w wiadomosci
    >
    >Cywilnie bezposrednio tylko mozesz pozwac Szpital. Karnie lekarza, i w
    >zwiazku z tym równiez i cywilnie mozesz na nim dochodzic roszczen. Z tym,
    >ze nie kazda sprawa nadaje sie do sadu karnego.
    teraz to zagmatwales chyba mi troszke:
    jezeli lekarz jest zatrudniony na umowe zlecenie to art 120 kodeksu
    pracy sie nie stosuje tak ????
    jesli nie stosuje sie to to chyba bedzie mozna pozwac zarowno lekarza
    ktory bedzie odpowiadal ex-delicto z art 415 jak i ZOZ ktory bedzie
    odpowiadal za nienalezyte wykonanie zobowiaznia wynikajacego z ustawy.

    Czy tok mojego rozumowania jest prawidlowy???

    Pozdrowienia Zenon