    From: "-ZED-" <w...@w...to.polbox.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: P r a w n y terror w Polsce - czas to zakonczyc.
    Date: Wed, 1 Feb 2006 12:09:11 +0100

    Hej!

    "CC" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:6d01u1t4g7ks5s71su6797g0q7m7j6ghj7@4ax.com...

    > W Polsce co roku Monitor Polski w ktorym publikuje sie akty prawne
    > liczy kilkadziesiat tysiecy stron.

    A jakość tego masowo stanowionego prawa jest często żałosna.
    Moja matkę 9000zł kosztowało zaufanie orzeczeniu NSA, które
    zostało zmienione przez SN.
    I to jest dla mnie namacalny DOWÓD, iz prawo jest zepsute, skoro
    sędziowie mają wielkie problemy z interpretacją. Najgorsze, iż
    tyczy to prawa, do którego stosować musi się Kowalski.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    > facet musi byc twardy jesli chce do czegos dojsc ;(
    <Paweł 'filek' Fidler; skojarzenia, to przekleństwo ;-)>