  • Data: 2007-03-26 21:53:11
    Temat: Re: Otylia Jędrzejczak - wyrok
    Od: Zenek <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrak Tristana napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z niedziela, 25 marca 2007 23:18

    > Czyżbyś wierzył w równość? :D

    Nie, nie wierzę w równość. Chyba trochę źle zrozumiałeś to co wcześniej
    napisałem - bo jak nic innego - tak w tym przypadku pokazane jest
    przykazanie Orwela - parafrazując - wszystkie zwierzęta są równe, a
    Otylia równiejsza niż inne.

    Myślę, że wyraziłem się aż nadmiernie jasno.

    P.S.
    A takich zwierząt/przypadków było więcej - np. ulubieniec do niedawna
    miłościwie nam panującego Aleksandra K. - niejaki Siwiec, mknący autem
    kupionym prawdopodobnie za nasze podatki, który nawet nie zauważył, że
    ściga go policja, nadmiernie przekraczał prędkość.

    Zenek