  • 31. Data: 2007-02-22 20:50:48
    Temat: Re: Otylia
    Od: "Foxy" <f...@g...pl>

    news:9c51b4-lk4.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Pół roku po minięciu okresu próby skazanie ulega zatarciu - czyli osoba
    > automatycznie staje się niekarana.
    >
    > Im szybciej by się zgodziła na "zawiasy", tym szybciej byłaby niekarana.

    Obawiam sie ze sie mylisz. Z tego co wiem okres proby dotyczy
    warunkowego umorzenia postepowania karnego. A w tym przypadku
    IMVHO nie mozna na to liczyc. Spoleczna szkodliwosc czynu...

  • 32. Data: 2007-02-22 20:52:49
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Foxy napisał(a):
    > Obawiam sie ze sie mylisz. Z tego co wiem okres proby dotyczy
    > warunkowego umorzenia postepowania karnego.

    nie tylko

    KG

  • 33. Data: 2007-02-22 21:01:46
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    R De wrote:

    > I co po tej reklamie? Masz coś z tego? Ja jakoś nie zauważyłem zmian u
    > siebie, a prawa musimy przestrzegać wszyscy. I tak, gdyby podobna
    > sytuacja przytrafiła się komuś innemu, pewnie nie odpowiadał by z
    > wolnej stopy.

    Wybacz ale ja odnosłem się tylko do kosztów ponoszonych przez nas
    podatników...
    Po prostu myślę, że śledztwo w sprawie "zboczonych" kobiet z Samoobrony
    kosztowało podatnika więcej a korzyści wniesione przez posła Łyżwińskiego
    były mniejsze niż to co oferuje Otylia. Jeżeli dysponujesz wyliczenami
    wykazującymi błędy w moim rozumowaniu chętnie się zapoznam.

  • 34. Data: 2007-02-22 21:18:22
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > były mniejsze niż to co oferuje Otylia. Jeżeli dysponujesz wyliczenami
    > wykazującymi błędy w moim rozumowaniu chętnie się zapoznam.

    Tego typu koszty są - moim zdaniem - i tak ponoszone. Jeśli nie ta akurat
    osoba, to pewnie znalazła by się inna. Jak sam wskazałeś, podobnych spraw
    jest więcej, a zatem, mając to na uwadze, z czystej przyzwoitości mogła
    pójść na ugodę, zaproponowaną przez prokuratora.
    Tylko, że ona i jej obrońcy chcą być mądrzejsi, a już widać, co kombinują po
    orzeczeniach jej biegłych.

  • 35. Data: 2007-02-22 21:35:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Foxy wrote:

    > Obawiam sie ze sie mylisz. Z tego co wiem okres proby dotyczy

    Obawiam się, że twoje obawy są oparte na niewiedzy.

    > warunkowego umorzenia postepowania karnego. A w tym przypadku

    Art.70 KK, Art.76 KK.

  • 36. Data: 2007-02-23 17:17:15
    Od: "Foxy" <f...@g...pl>

    > Obawiam się, że twoje obawy są oparte na niewiedzy.

    Obawiam sie, ze na niewiedzy nic nie mozna oprzec.
    Co nie zmienia faktu, ze jestem laikiem jesli chodzi o prawo :)

  • 37. Data: 2007-02-24 22:46:50
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A tak bezczelna gówniara się miga od odpowiedzialności i podnosi koszta
    > rozprawy - a za to płacimy my, podatnicy...

    O co Ci chodzi? Chyba powinienes wiedziec ze ma prawo do sprawiedliwego
    procesu czy Ci sie to podoba czy nie.

    Jacek

  • 38. Data: 2007-02-24 22:48:04
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Marek Dyjor napisał(a):

    > po przeczytaniu opisu hucpy jaka uprawia Otylia ze swoimi prawnikami to
    > uważam ze powinna dostać wyrok i to bez zawiasów.

    Jakich opisow? Gdzie to wyczytales?

    Jacek

  • 39. Data: 2007-02-25 00:01:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:9c51b4-lk4.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > A tak bezczelna gówniara się miga od odpowiedzialności i podnosi koszta
    > rozprawy - a za to płacimy my, podatnicy...

    Koszty jakby co pokryje z własnej kieszeni, więc specjalnie bym się o to nie
    kłopotał. W stronę merytoryczną dyskusji się nie wdaję i z prawdziwą ciekawością
    czekam na wyrok sądu, bo niby z informacjo mediów wynika, że była ewidentnie
    winna. Jakby ją uniewinnili, to sam bym jej doradzał dochodzenie od tych
    wszystkich dziennikarzy odszkodowań.

    Niepodobieństwem jest, by adwokaci - a pewnie ma dobrych - nie poszli na
    sensowną ugodę nie mając naprawdę mocnych argumentów uniewinniających. W głowę
    zachodzę, co mogło by ją uniewinnić. Nadspodziewanie wielka wyrwa w drodze?
    Awaria zawieszenia (urwanie lewego wahacza) albo wystrzał opony? Zepchnięcie
    przez wyprzedzany samochód? Nic innego mi do głowy nie przychodzi.

  • 40. Data: 2007-02-25 01:36:57
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > w drodze? Awaria zawieszenia (urwanie lewego wahacza) albo wystrzał
    > opony? Zepchnięcie przez wyprzedzany samochód? Nic innego mi do głowy

    Moze jej tam po prostu nie bylo? :)

    --
    Prezydent: "Samozatrudnienie to najczystsza paranoja"
    http://biznes.onet.pl/0,1490524,wiadomosci.html

    Samozatrudnieni: "Prezydent to paranoik".