  • 21. Data: 2007-02-22 15:25:24
    Temat: Re: Otylia
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Miroo wrote:

    > Słyszałem, że osoba karana nie może być np. nauczycielem
    > akademickim, a ona pewnie chciałaby być kiedyś profesorem na AWF.

    To zostanie ministrem sportu, wielkie halo...

    --
    Prezydent: "Samozatrudnienie to najczystsza paranoja"
    http://biznes.onet.pl/0,1490524,wiadomosci.html

    Samozatrudnieni: "Prezydent to paranoik".

  • 22. Data: 2007-02-22 15:52:12
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 22.02.2007 Miroo <m...@R...o2.pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Sph!nkS" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > akademickim, a ona pewnie chciałaby być kiedyś profesorem na AWF.
    > Nie wiem czy ten warunek dotyczy takiej sytuacji, czy tylko określonych

    Zanim zostanie nauczycielem akademickim, to nastąpi zatarcie. Ona ma
    dopiero 20 lat chyba.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 23. Data: 2007-02-22 15:53:50
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "lukasz" <a...@n...spam.o2.pl> napisał w wiadomości

    > przez "ch" jest poprawna forma ;]

    A JohnyBravo sądząc po stylu wypowiedzi to prostak i źle przez rodziców
    wychowany cham (przez "ch" ) ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 24. Data: 2007-02-22 15:55:27
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <k...@i...net> napisał w
    wiadomości news:erjh7s$gm6$3@news.onet.pl...

    > Anyway wkurza mnie wydawanie wyroków zanim zrobi to sąd.

    A jakie są twoje wątpliwości co do jej winy??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 25. Data: 2007-02-22 15:59:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Nostradamus napisał(a):

    > A jakie są twoje wątpliwości co do jej winy??

    No wiesz podobno jeden biegły (???) nie znalazł winy.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 26. Data: 2007-02-22 18:12:55
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:erk2q5$cvh$1@news.onet.pl,
    R De <r...@p...onet.pl> typed:

    > W tej chwili - w mojej sybiektywnej ocenie - powinna dostać
    > ze trzy lata do odsiadki. To nauczyło by pokory nie tylko ją, ale
    > także wszystkich "świrzych kierowców", którzy dodatkowo twierdzą, że
    > "dobrze jeżdżą" albo są "świetnymi kierowcami".

    Marzyciel.

    --
    tbr

  • 27. Data: 2007-02-22 18:45:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Winna czy nie winna? Karać czy nie karac? Jak myślicie?

    po przeczytaniu opisu hucpy jaka uprawia Otylia ze swoimi prawnikami to
    uważam ze powinna dostać wyrok i to bez zawiasów.

    Tłumaczenia jej ekspierda są żenujące.

  • 28. Data: 2007-02-22 18:52:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Miroo wrote:

    > Słyszałem, że osoba karana nie może być np. nauczycielem
    > akademickim, a ona pewnie chciałaby być kiedyś profesorem na AWF.

    Pół roku po minięciu okresu próby skazanie ulega zatarciu - czyli osoba
    automatycznie staje się niekarana.

    Im szybciej by się zgodziła na "zawiasy", tym szybciej byłaby niekarana.

    A tak bezczelna gówniara się miga od odpowiedzialności i podnosi koszta
    rozprawy - a za to płacimy my, podatnicy...

  • 29. Data: 2007-02-22 20:26:29
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Andrzej Lawa wrote:
    >a za to płacimy my, podatnicy...

    Pewnie płacimy ale nie płacz... porównaj jaką *reklamę* Polsce robi ona a
    jaką bliżniacy z tysiącami klakierów i np. karanym Lepperem...

  • 30. Data: 2007-02-22 20:28:38
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    > Pewnie płacimy ale nie płacz... porównaj jaką *reklamę* Polsce robi ona a
    > jaką bliżniacy z tysiącami klakierów i np. karanym Lepperem...

    I co po tej reklamie? Masz coś z tego? Ja jakoś nie zauważyłem zmian u
    siebie, a prawa musimy przestrzegać wszyscy. I tak, gdyby podobna sytuacja
    przytrafiła się komuś innemu, pewnie nie odpowiadał by z wolnej stopy.