  • Data: 2017-03-24 09:46:36
    Temat: Re: Otwieranie drzwi czyjegoś samochodu
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    PlaMa <b...@w...pl> wrote:

    > Zastanawia mnie czy autor tego nagrania może sobie od tak otworzyć drzwi
    > i bagażnik czyjegoś samochodu?

    Nie może.

    Nie wiem po co w ogóle ta kobieta z nim dyskutuje. Powinna sama nagrywać,
    a w międzyczasie zadzwonić na policję i poczekać, aż usuną tego palanta.
    Nie wchodzic w jałowe dyskusje, bo to nie jest partner do dyskusji.

    Kiedyś trafi na kogoś krewkiego, kto połamie mu i ten telefonik, którym
    nagrywa, i zęby.

    --
    http://www.chmurka.net/