  • Data: 2004-10-12 04:00:34
    Temat: Re: Oszustwo - policja odsyła z kwitkiem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder wrote:

    > Jak na razie nikogo nie zniesławiłem, za to Ty popełniłeś groźbę karalną
    > oraz obrazę ustną mojej osoby.

    Primo: sam tam czasem już zbędne drobiazgi sprzedaję. Jeszcze nigdy nie
    były kradzione.

    Secundo: ustną w formie elektronicznego pisma? ROTFL

    Tertio: o obrazę powagi sądu to cię by oskarżył sędzia, jakbyś się
    poskarżył na 'grożbę karalną' w postaci 'groźby' uderzenia... kartką
    papieru (no, chyba że w twojej okolicy jeszcze używa się kamiennych
    tabliczek - ale nie jest to normą w Polsce).

    Quatro: uśmiechnij się, jesteś w ukrytej kamerze...

    PS: a za nazywanie allegrowiczów 'targowiskiem złodziei' grozi ci pozew
    prywatny ze strony tych, którzy tam działają komercyjnie (acz uczciwie)
    oraz Allegro jako takiego - naruszasz Art. 212 KK, a ponieważ listę
    dyskusyjną chyba można uznać za środek masowego komunikowania, narażasz
    się na odsiadkę do 2 lat. Hepi?