    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszustwo na portalu aukcyjnym i Policja
    Date: Sat, 10 Jan 2015 20:44:34 +0100

    On Sat, 10 Jan 2015 09:33:10 +0100, SERG <m...@p...fm>
    wrote:

    >Powiem szczerze, że nie mam za bardzo ani czasu, ani ochoty chodzić po
    >komisariatach i ,,bujać się" w sprawie utraconych 4,50zł. Czy w stosunku
    >do mnie mogą zostać wyciągnięte jakieś nieprzyjemne konsekwencje w
    >związku z niepotwierdzeniem swoich danych? Czy też mogę im śmiało
    >odpisać, że faktycznie zostałem przez tą osobę oszukany, ale nie chcę
    >tego zgłaszać?
    Nie musisz niczego zgłaszać. Jesteś na liście świadków w sprawie i tak
    czy owak będą chcieli Cię przesłuchać bez względu na Twoje odczucia.
    Później jeszcze sąd wezwie Cię na potwierdzenie zeznań. Na obu tych
    etapach możesz powiedzieć że nie czujesz się oszukany ale to nie
    zmieni chęci do przesłuchania Cię w charakterze świadka.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl