  • Data: 2015-01-10 18:49:20
    Temat: Re: Oszustwo na portalu aukcyjnym i Policja
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-10 o 09:33, SERG pisze:
    > Jakiś czas temu zakupiłem na znanym portalu aukcyjnym doładowanie
    > telefonu GSM. Transakcja opiewała na bajońską kwotę 4,50zł.
    > Doładowanie nigdy nie zostało mi przesłane przez sprzedawcę czyli
    > zostałem jednym słowem oszukany.
    > Sprzedawca musiał jednak solidnie narozrabiać bo po około 2 miesiącach
    > od transakcji przyszła mi wiadomość mailowa od policjanta z wydziału Do
    > Walki z Korupcją i Przestępczością Gospodarczą Komendy Powiatowej
    > Policji w Olkuszu.
    > W mailu proszą mnie o potwierdzenie swoich danych osobowych i adresowych
> [...]

    Najprościej chyba po prostu zadzwonić i zapytać względnie potwierdzić
    dane w rozmowie telefonicznej.
    Co do twojej "woli zgłaszania" nie ma to nic do rzeczy bo oszustwo (286
    k.k.) jest ścigane z urzędu i to bez względu na wartość mienia.
    Tyle też, że zapewne ten ktoś tak walnął w rogi z paręset osób, co już
    daje trochę większą wartość niż twoje 4,50 zł.

    --
    Sonn