  • Data: 2005-01-18 11:53:49
    Temat: Re: Oszustwo internetowe - pytanie?
    Od: "Artur \"Shiva\" Włodarczyk" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrasiaK" wrote:

    > no nie ma to jak wiara w polskie prawo
    > dowodow bylo jednak co nie miara (wszystko udukomentowane) - i lacznie 4
    > osoby oszukane (2 z Warszawy) i 2 z innych miast
    > 3 z 4 napewno zglosily sprawe na policje - 4 nie wiem!
    > wiec moze nie bedzie tak zle....

    Czego szczerze zycze. W moim przypadku zostalem oskarzony o oszustwo, mimo
    ze sprzet o wartosci 400 zl zostal wyslany (jest dowodem w sprawie, w pelni
    sprawny, tylko rzekomo pokrzywdzony nie potrafil go naladowac:) - ciagnie
    sie to juz grubo ponad pol roku i narazilo mnie do dzis na koszta ok. 300
    zl.

    Z kolei pol roku temu zostalem oszukany na laczna kwote 1240 zl (tez
    Allegro), tez byly wszelkie dowody winy itd., to po dwoch miesiacach
    przyszlo z propokuratury pismo, ze umarzaja. Na policji, jak podawalem im IP
    oszusta, to gosc z dochodzeniowki pyta sie skad to mam, bo oni przyjac nie
    moga (musze wystapic formalnie do TPSA/Allegro i stad numer IP uzyskac).

    Konkluzja? Wymiar sprawedliwosci w tym kraju to jakas farsa (wiem,
    niepotrzebnie uogolniam), czego nie zycze nikomu przekonywac sie na wlasnej
    skorze.

    shi