  • 11. Data: 2005-01-08 17:58:57
    Temat: Re: Oszustwo?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Firma u której zleciłem wykonanie usługi przedstawiła mi fakture w
    > wysoko=3Fci, która o wieleset procent przewyższyła prawdziw=3F warto=3Fć produktu
    > (czyli faktycznej ceny rynkowej wykonania takiej strony internetowej) Byłem
    > osob=3F nie=3Fwiadom=3F w momencie przedstawienia przez nich faktury. Nie miałem

    Niestety ... wszedles do salonu samochodowego, podjechales Polonezem do
    kasy i zdziwiles sie, ze musisz zaplacic jak za samochod :D

    Trzeba bylo podpisac umowe ....
    --
    Krzysiek, Krakow

  • 12. Data: 2005-01-08 18:21:18
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    scream <n...@p...pl> naskrobał/a w news:crotgd$120$1@news.onet.pl:

    > zaplaci za nią, to kim bedzie, jak nie oszustem i zlodziejem?

    Niesolidnym kontrahentem, pozwanym, dłużnikiem.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Lord of the Rings: Episode I - The Hobbit (Christmas 2005).

  • 13. Data: 2005-01-09 15:38:39
    Od: scream <n...@p...pl>

    Goomich napisał(a):
    > Niesolidnym kontrahentem, pozwanym, dłużnikiem.

    dla mnie oszustem..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 14. Data: 2005-01-09 15:47:59
    Od: "dorka" <d...@n...pl>

    wiadomości news:cron67$qo2$1@news2.ipartners.pl...

    Czytałam Twoją wypowiedź i jestem zirytowana twoim ironicznym sposobem
    wypowiedzi. Ktoś ma problem, przedstwia go, a ktoś zamiast racjonalnie i
    konstruktywnie odpowiedzieć na prośbę udzielenia porady , pomocy - wyśmiewa
    się z problemu i kpi. Myślałam że są tu poważniejsi grupowicze,

    się z problemu i kpi. To żenujące

    Pozdrawiam Dorka

  • 15. Data: 2005-01-09 20:44:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    dorka wrote:
> [...]
    > konstruktywnie odpowiedzieć na prośbę udzielenia porady , pomocy - wyśmiewa
    > się z problemu i kpi. Myślałam że są tu poważniejsi grupowicze,

    A mie irytuje, smarkata dorko, twoje niemerytoryczne 'wcinanie' się nie
    na temat oraz prezentowanie kompletnej nieznajomości zasad tworzenia
    listów na grupach dyskusyjnych (piszącz bez eufemizmów: twój list
    przedstawia poziom flejowatości menela na ciężkim cyku).

    *plonk*

  • 16. Data: 2005-01-10 12:24:34
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    KRASPOL - Gartenfiguren wrote:

    > Mam prośbę do grupowiczów o ocene mojego problemu.
    >
    > Zamówiłem usługe wykonania strony internetowej w zeszłym roku. Strona
    > została wykonana i umieszczona w internecie. Została wykonana w jeden
    > z najprostszych sposobów, bez technologii Flash itp.

    Jesteś pewien? Znasz się na tym?

    > Czy firma sprzedająca mi ten produkt czy usługę
    > mogła dopuścić się tak wilce rażącego podniesienia ceny, przy
    > wykorzystaniu niewiedzy osoby zamawiającej.

    W skrócie? Mogła. Nie wnikając w zasadność Twoich twierdzeń.
    Ale możesz pytać dalej, licząc że ktoś ci odpowie : "Nie mogła! Idź do
    sądu!"
    Potem idź do sądu i przegraj.

    --
    Pozdro