    From: "Ls" <t...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszustwa internetowe - bezkarność
    Date: Sun, 7 Oct 2007 00:22:11 +0100

    > Stary, boj sie Ty Boga. Ja takiej korespondencji nawet nie czytam, po
    > prostu
    > moje mozgoreceptory jej nie przepuszczaja... No tak, ale ja raczej dostaje
    > wylacznie polskojezyczna korespondencje :)

    Wiesz, to nie jest zwykly spam z viagrą za 5 dolarów, to jest dosc
    inteligentnie wykombinowana proba konkretnego oszustwa skierowana do
    konkretnej osoby. Wszystko wyglada bardzo prawdopodonie. Dla przecietnego
    czlowieka, ufnego, ktoremu dopiero co telekomunikacja podłączyła do netu
    moze to wygladac absolutnie realistycznie. Jest prawdziwa firma z prawdziwym
    adresem (weryfikowalna w necie), podane są telefony, maile, wyglada to
    wiarygodnie. Kliknij na ten link, ktory podal Tomasz Pyra, nawet nie
    przypuszczalem jakim przemyslem są internetowe przekrety w niektorych
    rejonach swiata. Ofiary daja sie ustrzelic nawet sa miliony $, dochodzi do
    porwan i morderstw. A wszystko dzieki temu ze ludzie z natury są ufni.

    Pozdr,
    Ls.