  • 1. Data: 2003-01-27 19:37:31
    Temat: Oszukany na poczcie!
    Od: "Mariusz B" <d...@w...pl>

    Witam serdecznie Grupowiczow
    Kilkanascie dni temu dokonywalem oplat przelewem na poczcie. Byly to w sumie
    cztery operacje. Trzy z tych przelewow dotarly do adresatow - jeden nie!
    Na probe mojej reklamacji kierowniczka poczty stwierdzila, ze przelew jest
    podrobiony (falszywy) i ona nic nie poradzi bo jej zdaniem zygzak (podpis)
    kasjerki jest troche inny niz pozostale. I ze nie ma innych wpisow
    dotyczacych danej transakcji.
    Czy ktos ma jakies pomysly co z tym zrobic?
    Sprawa dotyczy 400 zpl wiec zadne sady nie wchodza w rachube (nie mam kasy
    na procesy!
    --
    Mariusz

  • 2. Data: 2003-01-27 19:42:57
    Temat: Re: Oszukany na poczcie!
    Od: "patra" <p...@w...pl>

    Użytkownik Mariusz B <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b141q9$dgp$...@n...onet.pl...
> [...]
    > Czy ktos ma jakies pomysly co z tym zrobic?
    > Sprawa dotyczy 400 zpl wiec zadne sady nie wchodza w rachube (nie mam kasy

    Najlepiej napisać oficjalne pismo. Wtedy muszą zająć stanowisko.

  • 3. Data: 2003-01-27 19:45:36
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz B" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podrobiony (falszywy) i ona nic nie poradzi bo jej zdaniem zygzak (podpis)
    > kasjerki jest troche inny niz pozostale. I ze nie ma innych wpisow

    Datownik tez uwaza za podrobiony?

    Karol

  • 4. Data: 2003-01-27 20:03:49
    Od: "Mariusz B" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mariusz B" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Datownik tez uwaza za podrobiony?
    >
    > Karol

    Tak!!!!
    Bo jest to ponoc datownik uzywany na pocztach dawno temu (jakies 10 lat
    temu) z dwiema obwolutami a teraz sa nowe z jedna obwoluta.
    Transakcji dokonywalem wieczorem ok 22.00 i jak zwykle nie przygladalem sie
    na pieczatki jedynie czy takowa jeat!

    Mariusz

  • 5. Data: 2003-01-27 21:42:26
    Od: Kami <K...@j...net>

    Wnieś normalną reklamację.
    A jak będą bulgotać, to uderz do Rejonowego Urzędu Poczty. Masz
    pozostałe dowody przelewów?
    Nie odpuszczaj w każdym razie, bo coś tu nieładnie wygląda.
    Może się też zdarzyć, że ten czwarty przelew jest po prostu z jakichś
    przyczyn opóźniony - może jeszcze dojść.

    --
    Kami
    ____________________________

  • 6. Data: 2003-01-27 22:33:35
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

> [...]

    > temu) z dwiema obwolutami a teraz sa nowe z jedna obwoluta.
    > Transakcji dokonywalem wieczorem ok 22.00 i jak zwykle nie przygladalem

    Na datowniku jest symbol kasjerki (jedna lub dwie litery).
    Można porównać inne operacje przez nią załatwiane
    tego wieczoru (sam masz trzy inne pokwitowania
    od tej kasjerki). Czy tamte mają tę samą pieczęć?

    Najprościej - złóż zawiadomienie o przywłaszczeniu pieniędzy.
    Prokuratura lub policja będzie zobowiązana to zbadać,
    bez żadnych kosztów z Twojej strony. Swoją drogą skoro na
    poczcie stwierdzono, że masz podrobiony dowód wpłaty,
    to sami winni zgłosić ten fakt organom ścigania
    (art. 304 § 2 kpk).

  • 7. Data: 2003-01-28 13:18:52
    Od: "Mariusz B" <d...@w...pl>

> [...]
    sumie
    > cztery operacje. Trzy z tych przelewow dotarly do adresatow - jeden nie!

    Bardzo serdecznie dziekuje za porady.
    Sam takze uwazam ze cos tu smierdzi i jedynym logicznym wyjsciem jest
    zawiadomienie o przestepstwie.
    Chyba tak zrobie - choc bardzo sie boje tych wszystkich spraw z tym
    zwiazanych: przesluchania, wyjasnienia, zwalnianie z pracy etc, etc...
    A i tak do soboty musze dokonac przelewu bo inaczej nie zostane dopuszczony
    do kolejnego egzaminu (szkola)
    --
    Pozdrawiam Mariusz