  • Data: 2006-08-13 04:06:11
    Temat: Re: Oszukani przez notariusza
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    jerry wrote:

    > a często bywa że jedno pasuje do drugiega jak przysłowiowa pięśc do
    > nosa....
    >
    > sprawdź księgi

    Nie mam co sprawdzać, bo moja działka jeszcze nie ma założonej - był
    podział i łączenie, kupiłem w czerwcu, a żaden sąd nie działa tak
    szybko, żeby już założyć...

    > nie wiem jak teraz ale kiredyś informacja szła automatycznie, ale teraz
    > wynieśli ewidencje gruntów z gmin do starostw - wiec sprawdź też w
    > geodezji w starostwie - starostwo chyba przesyła zmiany do
    > ref.podatkowych w gminach, ale to trwa....

    W starostwie jeden wielki bajzel - nie uzgadniają ze sobą danych i choć
    podział był robiony w starostwie, to mojej działki jeszcze nie było w
    rejestrze gruntów i musiałem składac wniosek o jej wprowadzenie (z
    uwzględnieniem mnie jako właściciela).