    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oświadczenie o tajemnicy
    Date: Wed, 12 Aug 2009 14:17:28 -0500

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:h5up6k$grq$1@atlantis.news.neostrada.pl TenOn

    > W życiu bym czegoś takiego nie podpisał.

    To jeszcze zależy co robił.
    Jeśli był pracownikiem nazwijmy to "niesamodzielnym". który dostawał
    coś tam do zrobienia i dzięki temu z czymś tam się zapoznał, to raczej
    nie widzę problemu, z tym, że podroczyłbym się o termin i starał skrócić
    te 3 lata.

    Jeśli był managerem lub istotnym pracownikiem dzieki którego
    inteligencji firma się rozwijała, to zamiast tego wolałbym podpisać
    zakaz konkurencji i dostać za to kasę.