  • Data: 2016-12-23 15:35:38
    Temat: Re: Oświadczenia majątkowe sędziów będą jawne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Nie.
    >
    > Ale właśnie potwierdza to to, o czym pisałem - "pracujący w sądzie"
    > (czyli nie masz na myśli sędziów), uważają, że sędziowie mało pracują,
    > bo widzą tylko to, co widzą. A już chociażby ten czas w domu gdzie piszą
    > uzasadnienia - już nie.
    >
    > Dokładnie o tej błędnej percepcji pisałem.

    Mylisz sie. To nie sa opowiesci pani Jadzi co sprzata biuro...
    Zapewne nie dotyczy to wszystkich ale akurat mam pecha znac opowiesci z
    sadów gdzie spora grupa nie przepracowuje sie.

    Co niestety wpisuje się w obecną narracje.
    Ale co ja za to mogę?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby