    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oświadczenia majątkowe sędziów będą jawne
    Date: Thu, 22 Dec 2016 08:31:38 +0100
    <o3emjh$uov$1@node1.news.atman.pl> <a...@b...pl>
    <o3en9f$vfj$1@node1.news.atman.pl> <a...@b...pl>
    <o3ep94$1u2$1@node1.news.atman.pl>
    <apqm0nn7rtl9$.vvlio78ri8wb$.dlg@40tude.net>
    <o3evfc$89o$1@node1.news.atman.pl>
    <585b0423$0$50716$b1db1813$1367588f@news.astraweb.com>
    <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
    <585b2abf$0$3610$b1db1813$fc1cfe20@news.astraweb.com>
    <585b7739$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu .12.2016 o 07:48 cef <c...@i...pl> pisze:

    > Nawet jeśli wykazany majątek "nie pasuje" do dochodów,
    > to i tak nikt nic z tym nie robi. Kiedyś ktoś podlinkował na którejś
    > grupie kilku
    > radnych czy posłów - kliknąłem w to i szybko policzyłem,
    > że mają znacznie więcej niż wynika z ich wieloletnich zarobków.
    > Więc nawet jak to jest jawne, to niczego nie zmienia.

    Jest jawne, ale dla kolegów sędziów, na tym polega różnica.
    Połóżcie się i czekajcie na śmierć, skoro na nic nie macie wpływu i nic z
    jawności majątku nie wynika :)

    Poza tym to zabawne, jak w imię obrony "starego porządku" sami się
    pogrążacie :)
    Przez ostatnie 8 lat poprzedniej ekipy jawne oświadczenia majątkowe
    obowiązywały niektóre grupy, ale nie powodowały żadnych skutków, jak
    piszesz.
    To teraz _demokratycznie_ została wybrana inna grupa rządzących właśnie po
    to, żeby to zmienić.

    Ale to tragedia, źle, koniec demokracji i trzeba wychodzić na ulice!
    Nieudolność i niekompetencja poprzedniej ekipy ma być uzasadnieniem dla
    blokowania i krytykowania kolejnych rządzących?
    "Wolimy, żeby nikt z tym nic nie robił, niech nadal nie ma żadnych
    efektów".

    Tak mogą mówić albo bezpośrednio zainteresowani korupcją, albo tzw.
    pożyteczni idioci.
    Poczekajcie na efekty, dopiero potem oceniajcie. Ja będę pierwszym, który
    skrytykuje jawność oświadczeń, jeśli okażą się szkodliwe. Ale na pewno nie
    będę używać bełkotu typu "bo antagonizuje sędziów ze społeczeństwem".

    --
    Trefniś