  • 1. Data: 2004-07-05 21:29:24
    Temat: Ostateczne rozliczenie inwestycji
    Od: "hadas1" <p...@p...onet.pl>

    Bardzo proszę o pomoc.
    W ubiegłym roku kupiłam mieszkanie (spółdzielcze-własnściowe). Od
    spółdzielni mieszkaniowej otrzymałam wówczas zaświadcznie, stwierdzajace że
    wkład budowlny na to mieszkanie został w całości zapłacony (zaświadczenie
    podpisał prezes spółdzielni). Po roku otrzymałam pismo - "nowe" ostateczne
    rozliczenie inwestycji, wg którego powinnam dopłacić określoną kwotę. Co w
    tej sytuacji?
    Prosze o radę.
    Pozdrawiam,
    D.

  • 2. Data: 2004-07-06 05:11:09
    Temat: Re: Ostateczne rozliczenie inwestycji
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    hadas1 wrote:
> [...]
    > rozliczenie inwestycji, wg którego powinnam dopłacić określoną kwotę. Co w

    zapewne przyjdzie zapłacić, urok spółdzielni...

    KG

  • 3. Data: 2004-07-06 14:04:39
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "hadas1" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozliczenie inwestycji, wg którego powinnam dopłacić określoną kwotę. Co w

    możliwe że nastąpiła waloryzacja świadczeń no i musisz dopłacić, a najlepiej
    to przeczytaj dokładnie to ostatnie rozliczenie.....

    pozdr.
    b.

  • 4. Data: 2004-07-07 15:25:44
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 7/6/2004 4:04 PM, bella wrote:

> [...]
    >
    > możliwe że nastąpiła waloryzacja świadczeń no i musisz dopłacić, a najlepiej
    > to przeczytaj dokładnie to ostatnie rozliczenie.....

    Przeczytaj wszystkie umowy i regulaminy - zapewne okaże się, że są tam
    "furtki", które umożliwiają taką "rewaloryzację"

    W mojej okolicy spóldzielnia zrobiła takie fiki- miki:
    wybudowała domy za wkłady członków - potem wezwała do dopłaty, a kto nie
    dopłacił, temu zwrócono wkład i won, a mieszkanie pogoniono na wolnym
    rynku. Tak uczyniono z wybranych członków inwestorów bez prawa do zysku.

    Wydaje się, że pozostaje Ci tylko negocjowanie sposobu spłaty.

    Natomiast na przyszłość namawiam na głosowanie na mnie, jak juz pójde do
    polityki.
    Ustawa o spóldzielniach mieszkaniowych będzie krótka:

    Art.1 Kto zakłada spółdzielnię mieszkaniową, namawia, pośredniczy
    dopomaga w jakikolwiek sposób podlega karze do 25 lat więzienia i karze
    grzywny od 1000 stawek dziennych.
    Art.2 Kto zasiada, zasiadał lub zamierzał zasiadac we władzach
    spółdzielni mieszkaniowej pozbawiony zostaje dozywotnio praw publicznych
    etc.
    Art.3 Właściwy minister wyda rozporządzenie w którym wymieni składowiska
    odpadów, na których dozwolone będzie członkom władz spółdzielni
    mieszkaniowych pozyskiwanie dóbr trwałego i nietrwałego uzytku.

    Pzdr: Catbert