  • 1. Data: 2012-11-08 12:23:26
    Temat: Re: Orange (dawna tpsa) nie chce zmienić ani rozwią zać umowy
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    @sebcio, witaj, mam na imię Wojtek i jestem Orange Ekspertem. Chcę przeanalizować
    Twoją sprawę. Prześlij do nas niezbędne informacje wraz z opisem sprawy oraz danymi
    korzystając z naszego adresu: f...@o...com lub formularza Pomoc Orange:
    http://on.fb.me/GBc6Hm Pozdrawiamy.
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl

  • 2. Data: 2012-11-08 12:41:42
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-08 12:23, Kazik pisze:

> [...]
    Twoją sprawę. Prześlij do nas niezbędne informacje wraz z opisem sprawy oraz danymi

    Pytanie do "reszty grupy": Co o tym sądzicie?
    W końcu orange-expierd, czy naganiacz e-prawnika?
    Bo mnie to śmierdzi na kilometr...

    Najkrótszy wniosek: sprawa jest do wygrania w krótkich abcugach.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 3. Data: 2012-11-08 12:57:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    SQLwiel napisał(a) :

> [...]
    http://on.fb.me/GBc6Hm Pozdrawiamy.

    > Pytanie do "reszty grupy": Co o tym sądzicie?
    > W końcu orange-expierd, czy naganiacz e-prawnika?

    Nieudolny, przygłupi, naganiacz. Ten tzw. Kazik często tu odpowiada
    na wątki sprzed wielu lat, linkując do jakichś podejrzanych kancelarii.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]