  • Data: 2005-07-10 08:44:35
    Temat: Re: Opuszczenie posiedzenia komisji
    Od: szczupak <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 10 Jul 2005 10:16:38 +0200, Mithos napisał(a):

    > Tak samo jak mozna domagac sie wylaczenia sedziego, tak samo mozna i
    > domagac sie wylaczenia czlonka komisji. I nonsensem bylo by gdyby to sam
    > sedzia decydowal o tym czy zostanie wylaczony czy nie. O tym rozstrzyga
    > kto inny. Dlatego tez komisja nie powinna sama glosowac tych wnioskow.
    >
    > A Cimoszewicz mial oczywiscie racje, bo zostal wezwany przed komisje
    > dokladnie w tym celu w jakim mowil, ze go tam wezwano.
    >
    > Prawda jest taka, ze komisja nie moze mu nic zrobic. Bedzie chcial to
    > przyjdzie, nie bedzie chcial to nic zrobic mu nie moga.

    Witam

    Wie Pan, wydawalo mi sie, ze napisalem dosc jasno, ze chodzi
    mi o podstawy prawne opuszczenia przesluchania przez Cimoszewicza
    a nie o osobiste wynurzenia zwolennikow lewicy. Ja wiem, ze
    lewicowcom zrozumienie czytanego tekstu sprawia zazwyczaj spore
    klopoty ale tutaj pytanie jest chyba wystarczajaco jasne.

    szczupak