    From: HARY <H...@a...is.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opublikowanie nazwiska w sieci.
    Date: Sat, 25 May 2002 05:30:01 +0000 (UTC)

    Brodsky <B...@i...WyskrobTo.pl> wrote:
    > Sprawa praktycznie bez szans - moja zmajoma miała kiedyś to samo: ktoś
    > wraz z jej personaliami rozpowszechniał na niusach tzw. pomówienia. I
    > nic - nawet "dojścia" nic nie pomogły...

    Takowych i tak nie posiadam.

    > Zupełnie inną sprawą jest natomiast umiejętność zachowania anonimowości
    > w sieci. Ja twoje dane, Jurku, uzyskałem po półminutowej kwerendzie, i
    > to z zupełnie innych źródeł niż domniemywałeś.

    Jak? A przede wszystkim, jakie informacje można uzyskać tą tajemniczą i
    - jak rozumiem - legalną metodą? Nie podawałem wcześniej szczegółów
    natury technicznej (bo chyba nie o tym jest ta grupa), ale w tym
    konkretnym przypadku zarówno Reply-To było inne niż to, którego używam
    zazwyczaj (ale też poprawne), jak i pozostałe nagłówki całkiem
    eksperymentalne. Jedyne, z czego mógł skorzystać, był host (Dialog i
    Wrocław), oraz data. Ty miałeś więcej danych - "typowe" nagłówki. Stąd
    moje podejrzenia.

    Jeśli temat zanadto wykracza poza tematykę grupy, pisz wprost do
    mnie.

    TIA,

    HARY