    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oprogramowanie z Niemiec
    Date: Mon, 10 May 2004 00:16:40 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@proxy.4net.pl

    Użytkownik poilkj napisał:
    > Na początku było to po to, żeby firmy się nie dogadały między sobą i nie
    > podzieliły sobie Polski na trzy obszary i nie obstawiały swojej cześci,

    No i co by się stało? Że kraj by został szybciej pokryty to taka wada?
    Że firmy te wydałyby mniej na sprzęt bo nie musiałyby triplować stacji
    to taka wada!?
    Ach no tak! Przecież straciłyby na tym firmy dostarczające sprzęt, a posłowie
    przecież są tacy wrażliwy na ła.. eee...jak to się po światowemu nazywa?
    No tak - lobbing.

    > a na reszcie korzystały z infrastruktury "kolegi".
    > Chodziło o to, aby każda firma musiała obstawić całą Polskę.

    I po kiego ?

    > Teraz, rzeczywiście ma to mały sens.

    To nigdy nie miało sensu.

    > Tylko powiedz mi do czego ci ten roaming teraz potrzebny. Są jeszcze
    > takie miejsca w Polsce gdzie nie ma trzech sieci jednocześnie?

    Są. Jest ich całe mnóstwo, w samym Wrocławiu są miejsca gdzie w budynkach
    nie działa co najmniej jedna z sieci.

    > Jak się komuś w Sejmie przypomni o tym roamingu to może to zniosą.
    > Tylko kto teraz w Sejmie ma czas na takie pierdoły.

    I tu się z Tobą zgodzę - nikomu się nie przypomni, dlatego debilizm będzie
    trwał nadal.

    Arek